streda 1. mája 2013

Bethany Mota

Um, jasné, znova meškám, veď ako inak, však? :D odmyslime si pondelok a utorok, tu je stredajší (ejkejej dnešný) príspevok a neskôr sem hodím aj niečo o Evil Dead, na ktorom som bola včera mehehe.
A teraz k veci.
Stredajšie prípsevky sa budú týkať jednej z mojich najobľúbenejších vecí = fashion gurus.


Na dnes som si pre vás pripravila Bethany, známu ako Macbarbie07.
Pravdupovediac, Beth nie je prvá fashion guru, ktorú odoberám, ale je jednoznačne moja #No.1


Podobne ako pri všetkých ostatných youtuberoch a fashion gurus, nevidela som všetky videá ani od Bethany.
No tie čo som videla, jednoznačne stoja za to. :))


Na Beth úplne najviac zbožňujem to, že sa na nič nehrá, je sama sebou a jej bloopies na konci každého videa sú na nezaplatenie. :D


Zbožňujem jej DIYs....


... Halloween costumes series ...


... a všetky ostatné jej videá, ktoré naozaj stoja za to! :)


Na záver pridávam linky, kde všade môžete Beth nájsť :)

INSTAGRAM: bethanynoelm

To je odo mňa všetko, určite si pozrite jej videá a snáď ju budete zbožňovať rovnako ako ja. :3 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára