piatok 19. apríla 2013

Dan Howell aka danisnotonfire

Takže... Keďže som sa polepšila, prinášam prvý zo série príspevkov o youtuberoch.
Ďalšieho youtubera čakajte opäť v piatok ^.^



Ako prvého som si vybrala Dana, pretože ak si dobre spomínam, je to prvý britský youtuber, ktorého som začala odoberať.. A ním sa začala moja youtuberská vášeň.
Priznám sa, jeho (a vlastne aj všetkých ostatných) livestreamy pozerám nie preto, aby som ho videla (aj keď zas no. :D) a plus takmer nič nerozumiem (a to mi anglina celkom ide -.-), ale proste ten jeho prízvuk <3 Áno, milujem britov a všetko s nimi spojené.. Hlavne teda prízvuk. :D


Ako prvé Danove video som videla tento collab s JacksGap (na tieto sexy dvojčatá sa môžte tešiť o dva týždne), a akosi som sa zamilovalááá. :D do všetkých troch -.-"


Milujem. Jeho. Úsmev.
Keď som prvýkrát pozerala jeho livestream.. Mám asi 20 fotiek.. :D
Plus jeho humor k tomu.. A že briti sú nudní (sú, ale youtuberi sú svetlé výnimky...).


Tiež s hanbou priznávam, že som nevidela všetky jeho videá, videla som ich až žalostne málo.. No raz to doženiem, sľubujem! :D


Jeden fakt, ktorý totálne milujem: Býva s Philom(článoček už o týždeň ^.^), s jeho (pravdepodobne) najlepším kamarátom (PHAN FOR A LIFE<3), s ktorým má na BBC Radio1 vlastnú show, s neprekvapivým názvom Dan & Phil ..


Momentálne dúfam, že aj Dan sa dokope k tomu, aby natočil, nakreslil a narozprával Draw my life video. :3

Na záver pridávam linky, kde všade ho môžete nájsť, odoberať, stalkovať a milovať jeho britskú sexuálnosť :D

INSTAGRAM: @danisnotonfire

To by malo byť všetko.. Táákže, snáď sa do neho zamilujete rovnako ako ja a budeme fangirlingovať spolu :3


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára