utorok 29. januára 2013

Justin Bieber - Believe Acoustic (pt1)

A je to tu! Dočkali sme sa!
Fajn, preháňam, neodpočítavala som to. I keď som belieberka.
Album oficiálne vyšiel dnes, 29.1.2013, obsahuje 11 pesničiek, z toho 3 nové a zvyšok akustické verzie niektorých skladieb z predchádzajúceho albumu Believe. Samozrejme, celý album má už stiahnutý a mám naň len jedno slovo: ASDFGHJKL ♥

Nothing Like Us

Začnem asi najsamsuper pesničkou, ktorú som v poslednej dobe počula, a nie je to nič iné ako Nothing Like Us. I fell inlove. ♥ By the way, kdesi som počula, že na niektorej skladbe Justin spolupracoval s Edom Sheeranom a podľa môjho skromného odhadu je to presne toto. No wikipedia tvrdí niečo iné, tak sa nebudem hádať... :D
Ozaj, toto je jedna z pesničiek, ktoré sa objavili na albume ako Justinove novinky.


I Would

Ďalšia pesnička je opäť novinka. Je mi celkom vtipne, keďže chalani z 1D majú skladbu s rovnakým názvom a i keď som sa zatiaľ do Justinovho textu nezapočúvala úplne, myslím, že sú pointovo podobné. Ale koho to trápi, nie? :3


Yellow Raincoat

A opäť novinka. Neviem, ešte som ju nepočula tak poriadne, no s istotou tvrdím, že bude ako všetky ostatné pesničky. Proste hustodémonskykrutoprísna. :3


Boyfriend acoustic


ASDFGHJKL tak nejak no. Pôvodnú verziu určite všetci poznáte, pôvodnú verziu zbožňujem ale toto... Ach. ♥


As Long As You Love Me acoustic

A tak čo k tomu povedať? Nikoho neprekvapí ak poviem, že to je úplne super a nič iné povedať nemôžem, lebo by som klamala... :D


Beauty And A Beat

Zbožňujem originál s Nicki (ani nespomínam megahustý klip), ale akustická verzia.. Proste ach.. :3




P.S.: Pokračovanie neskôr (:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára